loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 25 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: می‌توانستیم یک امتیاز از پرسپولیس بگیریم.

عکس محمد احمدزاده

سایت هتریک-محمد احمدزاده پس از شکست یک بر صفر برابر پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: می‌توانستیم یک امتیاز از پرسپولیس بگیریم و فقط یک فرصت گلزنی داشتیم. پرسپولیس در خانه‌ خودش بازی می‌کرد.

وی در خصوص اینکه برنامه‌هایشان برای فصل آینده چیست، گفت: مگر چه انگیزه‌ای برای ما گذاشته‌اند؟ به نظر می‌رسد امسال با تمام وعده‌ و وعید‌های داده شده اهداف‌مان جا گذاشته شده است، شما آن‌وقت به فکر فصل آینده هستید. مالک باشگاه فراموش کرده چه هدفی برای این فصل داشته است. تیمی که این همه قدمت دارد با آن مثل یک بچه سرراهی برخورد می‌شود. هدایتی چند بار در انزلی دور افتخار زد و بیشترین استقبال را از سوی مردم دید اما بدون آنکه مشکلات را حل کند تیم را رها کرد.

وی ادامه داد: پرداخت ۳۸ درصد از مطالبات بازیکنان درست است؟ آیا این نحوه تیمداری درست است؟ منتظریم ببینیم چه اتفاقی در آینده برای این تیم می‌افتد. آیا این مسایل ادامه دارد؟ درست مثل همین حرف‌ها را ۴ سال پیش در مورد مجموعه‌ای که ملوان را اداره می‌کردند، گفتم ولی متهم شدم و درست همان مجموعه قبل از امسال ملوان را رها کرد.

احمدزاده تصریح کرد: هدف مردم انزلی اقتدار ملوان است و از مالک باشگاه تقاضا می‌کنیم اهدافش را برای آینده روشن کند. حق ملوان این نیست که اینگونه با او برخورد شود. حق مردم این نیست که با آنها بازی شود. مردم انزلی فوتبال را می‌فهمند و عاشق تیم‌شان هستند. تیم ملوان در پوست و گوشت و خون آنان است و هدایتی تکلیف خودش و ملوان را روشن کند و ما هم مثل شما منتظریم ببینیم اهداف ملوان چرا اینگونه پیش رفت. من هم به نوبه خودم مقصرم ولی چیزی که می‌توانست ملوان را به مقصد برساند حمایت مالی است که به هیچ عنوان انجام نشد. تیم رها شده است.

وی در مورد حرف‌های درودگر مدیرعامل باشگاه مبنی بر ترکیب پر ایراد ملوان در دیدار با پرسپولیس، گفت: خیلی اتفاق‌ها می‌توانست رخ بدهد. مهم‌ترین مسئله این است که به تیم رسیدگی نشد، بی‌جهت مسایل را به بیراهه نبریم. اکنون کمیته فنی تشکیل شده چه اتفاقی افتاده است. آن هم در دو مسابقه‌ای که نه برای ملوان مهم است نه تاثیری دارد. درودگر بازی را به سمت دیگر می‌برد. بازی را خوب انجام می‌دادیم اما بد نتیجه گرفتیم. هر گروهی که بخواهد کار کند می‌تواند اما برای موفقیت عواملی وجود دارد که مهم‌ترین آن سرمایه‌گذاری است. در انزلی نیاز به سرمایه‌گذار داشتیم چراکه سرمایه‌گذار هم داشتیم. آیا شما فکر می‌کنید ما نیاز به راهبر داشتیم؟ ملوان آنقدر سابقه دارد که راهبری شود. ملوان باید مشکلات مالی سال‌های گذشته را حل کند. به صراحت می‌گویم اصلی‌ترین مشکل ملوان در همه سال‌ها و به خصوص امسال با این همه وعده و وعید مشکلات مالی بود. مشکلات را حل کنید تا ببینید ملوان چه تعداد بازیکن جوان به فوتبال معرفی می‌کند. مشکل ما عدم حمایت بود و مالک باشگاه تیم را رها کرد.

وی ادامه داد: هر مسئله دیگری که گفته می‌شود ذهن دیگران را به سمت سفسطه پیش می‌برد. من حرفی در مورد درودگر نزده‌ام. درودگر که مالک باشگاه نیست.

سرمربی ملوان در پاسخ به این سوال که آیا صحبت‌های درودگر در مورد اینکه عده‌ای دوست ندارند بازیکنان جوان به این تیم بیاید، گفت: هیچکس نمی‌تواند بگوید احمدزاده برای ملوان سازندگی نکرد. اگر سازندگی باشد بیشترین سهم را من دارم پس بدون شعار دادن و خارج شدن از اصل مطلب باید بگوییم سازندگی کار ملوان است و همیشه همین‌گونه بوده است و هیچکس هم نمی‌تواند این سیاست را وارد باشگاه کند زیرا این تفکر اصلا جدید نیست. در سال ۷۹ شانزده بازیکن به ملوان آوردم و در لیگ حرفه‌ای بازی دادم. پژمان نوری، عشوری‌زاده، اشجاری و ... فقط ۱۸ سال داشته‌اند، ملوان قبلا این کارها را کرده و این مسئله را به نام خودتان نکنید، هیچکس نمی‌تواند ادعا کند در سازندگی بیشتر از من نقش داشته است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 321
  • بازدید سال : 1,367
  • بازدید کلی : 83,413