loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 29 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سایت هتریک-مدیر اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: بعد از ۱۰ سال به ایران سفر کردم و این کشور می‌تواند میزبان بازی‌های حساس و مهمی در قاره باشد.

ویندزوجان مدیر مالزیایی کنفدراسیون فوتبال آسیا که جانشین سوزوکی ژاپنی در AFC شده برای شرکت در کارگاه آموزشی فیفا به ایران آمد و روز دوم این کارگاه به ورزشگاه آزادی رفت تا دیدار استقلال و الریان را از نزدیک ببیند.

ویندزوجان بعد از این مسابقه در آخرین روز کارگاه آموزشی فیفا از شرایط برگزاری مسابقات بین المللی در ایران ابراز رضایت کرد و گفت: من بعد از ۱۰ سال به ایران سفر کردم و اکنون می‌بینم که ایران مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را با نظم خاص و مثال زدنی برگزار می‌کند و این مسئله باعث خوشحالی است.

وی ادامه داد: برگزاری دیدار استقلال و الریان نشان داد که ایران می‌تواند مسابقاتی مهم‌تر از لیگ قهرمانان آسیا را بدون هیچ مشکلی برگزار کند.

این در حالی است که برخی باشگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس در تلاش هستند که علیه ایران شیطنت کنند و میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا را زیر سوال ببرند.

هتریک بازدید : 31 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سایت هتریک به نقل از خبرآنلاین گزارش میدهد تیم الخریطیات قطر با حضور ۹۰ دقیقه ای آندرانیک تیموریان به مرحله نیمه نهایی جام باشگاههای خلیج فارس صعود کرد.

عکس آندرانیک تیموریان

الخریطیات دیشب در زمین خود با نتیجه ۳-۱ الاتحاد عمان را شکست داد و به جمع ۴ تیم برتر این تورنمنت رسید. جام باشگاههای خلیج فارس در سال های اخیر با حضور تیم های درجه دوم کشورهای حوزه خلیج فارس برگزار می شود و الخریطیات نیز با ۳ برد و یک مساوی در مرحله گروهی راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. بازی های این مرحله بصورت تک بازی بود و این تیم در مرحله نیمه نهایی باید دو بازی رفت و برگشت با تیم هموطن خود یعنی الخور انجام دهد. بازی رفت روز ۱۱ اردیبهشت و بازی برگشت نیز ۱۸ این ماه برگزار می شود و تیم برنده راهی فینال خواهد شد.

هتریک بازدید : 24 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سایت هتریک-کاروان تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار با العین روز یکشنبه راهی امارات خواهد شد.

عکس تیم استقلال

تیم استقلال که خود را برای دیدار مقابل العین آماده می‌کند امروز را استراحت می‌کند و از ساعت ۱۷:۳۰ فردا در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برنامه های آماده سازی خود را دنبال خواهد کرد.

آبی پوشان آخرین تمرین خود در تهران را روز یکشنبه انجام خواهند داد و ساعت ۱۷ همان روز راهی امارات خواهند شد.

کاوران استقلال بلافاصله بعد از رسیدن به شهر دبی در هتل ۴ ستاره رتانا مستقر خواهد شد.

تیم فوتبال استقلال در ترکیب خود مقابل العین ۵ بازیکن تک اخظاره دارد. مهدی رحمتی، جواد نکونام، پژمان منتظری، فرزاد حاتمی و ایمان موسوی بازیکنان تک اخطاره استقلال در بازی با العین هستند که در صورت دریافت کارت زرد، دیدار رفت دور حذفی مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان را از دست خواهند داد.

*علی فتح الله زاده مدیر عامل استقلال در این سفر کاروان تیمش را همراهی خواهد کرد.

هتریک بازدید : 42 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سایت هتریک به نقل از ایسنا گزارش میدهد مدیرعامل باشگاه داماش خبر مذاکره سرمایه‌گذار ایرانی مقیم انگلیس برای خرید این باشگاه را تکذیب کرد و گفت: رسانه‌ها با انتشار خبرهای کذب آدم‌ها را بزرگ نکنند.

عکس امیر عابدینی

امیر عابدینی با رد خبر مذاکره یک سرمایه‌دار ایرانی مقیم انگلیس برای خرید داماش، گفت: چرا برخی افراد این خبرها را باور می‌کنند. متاسفانه روزنامه‌ها هم این خبر را نوشته‌اند و فکر نکردند که شاید این آدم‌ها می‌خواهند با این کار خودشان را مطرح کنند.

وی ادامه داد: مثلا شما می‌توانید اکنون تیتر بزنید که عابدینی پرسپولیس را می‌خرد! البته این تیتر چیزی به من اضافه نمی‌کند و اتفاق عجیبی نیست، اما با خبرهای کذبی از این دست آدم‌ها را بزرگ می‌کنند و آن وقت همین آدم‌ها کلاه ما را بر می دارند. کسی که می‌خواهد خودش را مطرح کند به همین سادگی این کار را می‌کند.

مدیرعامل باشگاه داماش همچنین گفت: رسانه ای که خبر مذاکره این فرد را با ما منتشر کرده، شجره نامه او را منتشر کند. او حتما خواهد گفت که یک روز با بکن باوئر صبحانه خورده است و حرف‌هایی از این دست خواهد زد تا خود را مطرح کند، اما اگر پرونده‌اش را دنبال کنیم، شاید بفهمیم که سابقه خوبی ندارد.

عابدینی در ادامه گفت: همین جا می گویم که اگر کسی می‌خواهد داماش را بخرد ما فروشنده‌ایم، اما این را نیز با صراحت می گویم که مالک جدید هر کسی که باشد من به هیچ عنوان حاضر نیستم در داماش بمانم.

وی افزود: یک بار اشتباه کردم و پذیرفتم با قویدل همکاری کنم. اگر همان روز اول محکم سر حرفم می‌ایستادم و از داماش می‌رفتم، امروز این آدم‌ها علیه من حرف نمی‌زدند. باز هم می گویم خریدار داماش هر کسی که باشد من به هیچ عنوان به کار در این باشگاه ادامه نمی دهم، اما تاکید می‌کنم که فروش داماش صددرصد به سود این باشگاه است.

مدیرعامل باشگاه داماش درباره کسانی که پیشنهاد خرید این باشگاه را تاکنون ارائه داده‌اند، به ایسنا گفت: یک گروه از سرمایه‌گذاران شهر رشت پیش قدم شدند که در پایان گفتند نمی‌توانند از عهده کار برآیند. این افراد بسیار با شخصیت و با شرف هستند که بضاعت کار را هم داشتند، اما نگران بودند که با وضعیت اقتصادی موجود نتوانند تعهدات را انجام دهند.

وی ادامه داد: یک گروه سرمایه‌گذاری اروپایی – آفریقایی هم هستند که برای خرید داماش مذاکره کرده‌اند، این شرکت باید برای سرمایه‌گذاری‌اش یک گارانتی به ایران می‌داد که این کار را انجام داد و مساله از طریق سفارت در حال پیگیری است.

عابدینی در پایان از مذاکره نماینده یکی از شرکت‌های هواپیمایی حوزه خلیج فارس برای خرید داماش خبر داد، ولی نامی از این شرکت نبرد.

هتریک بازدید : 27 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سایت هتریک -محمدرضا کسرایی در مورد وضعیت پرونده شکایت الهلال از باشگاه استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ واکنشی نسبت به مسایل حاشیه‌ای که باشگاه الهلال در سفرش به ایران به وجود آورد، نشان نداد و در واقع به آن مسایل توجهی نکرد. آن هم در شرایطی که مسئولان الهلال در فرودگاه امام و هنگام انگشت‌نگاری تلاش کردند توجه مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا را جلب و حاشیه‌سازی کنند ولی ناظر قطری بازی رفتار بسیار حرفه‌ای و خوبی داشت و در واکنش به تماس‌ها از کنفدراسیون فوتبال آسیا همه مسایل را عادی دانست.

وی ادامه داد: با این حال کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته در نامه‌ای از باشگاه استقلال خواستار پاسخگویی مسئولان این باشگاه در مورد پرتاب نارنجک و فشفشه در جریان بازی شد. در نامه AFC به باشگاه استقلال گزارش ناظر و داور مسابقه بازی با الهلال هم آورده شده است. مسئولان استقلال در مهلت تعیین شده باید به این نامه پاسخ بدهند و تصور نمی‌کنم زمانی بیش از یک هفته هم برای پاسخگویی به نامه وقت داشته باشند.

مدیر روابط بین الملل سازمان لیگ تصریح کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که در اولین جلسه کمیته انضباطی AFC در مورد اتفاقات رخ داده در جریان بازی استقلال و الهلال که همان پرتاب نارنجک و فشفشه است رای صادر خواهد کرد.

کسرایی در مورد اینکه باشگاه سپاهان برای اتفاقی مشابه ۳۰ هزار دلار از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه شد و باشگاه استقلال هم ممکن است با چنین جریمه‌ای مواجه شود، گفت: باشگاه سپاهان به دلیل اینکه در مرتبه دوم مرتکب پرتاب نارنجک شده بود ۵ هزار دلار بیشتر جریمه شد در واقع جریمه ۲۵ هزار دلاری برای پرتاب نارنجک در نظر گرفته شده بود که به دلیل تکرار این حرکت جریمه افزایش هم پیدا کرد. در مورد استقلال هم به احتمال زیاد جریمه نقدی در نظر گرفته می‌شود.

وی در مورد اینکه ممکن است برای باشگاه استقلال محرومیتی در نظر گرفته شود، گفت: احتمال محرومیت برای استقلال خیلی ضعیف است.با این حال جوابیه با جوابیه و مسایل و اتفاقات هر پرونده با یکدیگر متفاوت است.

هتریک بازدید : 120 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

تصوير خبر

سایت هتریک-فدراسیون جهانی فوتبال فیفا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران از قضاوت داوران ایرانی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 خبر داد.
دیدار بین تیم‌های ملی فوتبال استرالیا و عراق از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی روز 28 خرداد در استرالیا در حالی برگزار می شود که علیرضا فغانی، داور وسط، حسن کامرانی فر، کمک اول، رضا سخندان، کمک دوم و سعید مظفری‌زاده داور چهارم این دیدار هستند.

ناظر داوری از سنگاپور و ناظر مسابقه از کشور قطر است.

هتریک بازدید : 31 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سایت هتریک -اعضای تیم استقلال با اوضاعی خاص قصد دارند که فصل را به اتمام برسانند زیرا شرایط این تیم از لحاظ انضباطی نیز مورد تأیید برخی مسئولان و حتی مربیان تیم نیست.

عکس حسن اشجاری

امیر قلعه نوعی اعلام کرده است که با بی نظمی‌ها برخورد جدی انجام می دهد و حتی اگر آن بازیکن خاص، جزو نفرات مورد اطمینان وی نیز باشد، قلعه نوعی با شرایطی مشابه دیگران با وی برخورد انجام می دهد.

گفتنی است، حسن اشجاری، مدافع این تیم که از نظر نظم و انضباط دچار مشکل شده است، برای فصل آینده مورد نظر اعضای این تیم نیست و قرار شده است که در پایان فصل از این تیم جدا شده و جمع آبی‌ها را ترک کند، این بازیکن جزو نفرات برگزیده مسئولان و مربیان در لیست فصل آینده تیم نیست.

هتریک بازدید : 33 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سایت هتریک-مهرداد پولادی هافبک چپ پای تیم ملی فوتبال پای خود را به تیغ جراحان سپرد.

عکس مهرداد پولادی

مهرداد پولادی مدت زیادی است که در تمرینات پرسپولیس شرکت نمی کند از این رو به تازگی پای خود را به تیغ جراحان سپرد.

با این جراحی مهرداد پولادی به بازی فینال جام حذفی نمی رسد و احتمالا به دیدارهای تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۶ برزیل که خردادماه برگزار می شود نخواهد رسید

هتریک بازدید : 31 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

سایت هتریک-جمعی از مردم اصفهان و هواداران تیم فوتبال ذوب آهن با آوردن طوماری ۵۰ متری در میدان امام اصفهان از رییس جمهور خواستند لیگ برتر ۱۸ تیمی باقی بماند.

تعدادی از مردم اصفهان با تهیه طوماری ۵۰ متری که بر روی آن نوشته شده بود لیگ برتر ۱۸ تیمی باقی بماند از رییس‌جمهور خواستند به این موضوع توجه کند و با تدابیر ویژه لیگ برتر ۱۶ تیمی نشود و همان ۱۸ تیم در لیگ برتر حاضر باشند.

بر روی این طومار امضاهای زیادی به ثبت رسیده بود و هواداران ذوب آهن شعار ۱۸ تیمی ماندن لیگ برتر را سر دادند تا هم تیم ذوب آهن و هم تیم آلومینیوم در لیگ برتر ماندگار شوند.

پس از پایان سخنان رییس جمهور در میدان امام(ره) اصفهان، این طومار جمع آوری و تحویل همراهان رییس جمهور شد.

تعداد صفحات : 168

درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 1,125
  • بازدید کلی : 83,171