loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 36 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 امیدوارم آقای هدایتی صدای ما را بشنود / پژمان نوری : می خواهیم باخت جام حذفی را جبران کنیم

سایت هتریک به نقل از گل گزارش میدهدکاپیتان ملوان در خصوص مشکلات مالی باشگاه ملوان به سایت گل گفت : « در موقعیتی هستیم که تیم ما بیمار است . احتیاج به یک روحیه داریم ، یک چیزی که بچه های ما را شارژ کند .جا دارد از آقای هدایتی تشکر کنیم که در اول فصل از ما حمایت کرد ، اما الان یک سری مشکلاتی پیش آمده که در کنار تیم نیست . درست است که یک سری نتایج خوب نبوده ، ولی بالاخره این روند حمایتی باید ادامه داشته باشد ، ایشان قبل از عید قول داد که پول بچه ها پرداخت شود ولی هنوز که هنوز است خبری نشده . بچه ها نیاز به شارژ روحی دارند . چون بازی حساسی را مقابل پرسپولیس در پیش رو داریم . » پژمان نوری با اشاره به این که بازی با پرسپولیس ، یک بازی حیثیتی برای ما و هوادارانمان است ، گفت : « می خواهیم باخت سنگین جام حذفی را جبران کرده و از آبروی ملوان که به نوعی خدشه دار شد ، دفاع کنیم . به امید خدا مالک باشگاه پشت ما باشد و با حمایت هواداران و تلاش بیشتر بازیکنان ، همه با هم متحد بشویم ، برویم برای این که بتوانیم در تهران آبرو داری کنیم . امیدوارم آقای هدایتی صدای ما را بشنود ، حداقل بیاید در جمع ما صحبت های بچه ها را گوش بدهد . » وی در مورد این که شنیده می شود بازیکنان ملوان در اعتراض به مشکلات مالی ، نمی خواهند مقابل پرسپولیس بازی کنند ، گفت : « اصلا چنین چیزی نیست ، بازیکنان ملوان به عشق مردم و به عشق این پیراهن بازی می کنند . اصلا هم چنین حرفی نیست . به شما قول می دهم بازیکنان با تمام وجود می آیند و بازی شان را می کنند . » نوری در مورد میزان آمادگی بازیکنان ملوان برای بازی با تیم پرسپولیس گفت : « ملوان با تمرینات با نشاطی که طی هفته گذشته زیر نظر محمد احمد زاده انجام داده ، اکنون آمادگی لازم را برای رویارویی با پرسپولیس را دارد و امیدوارم در این بازی بتوانیم نتیجه بازی جام حذفی را جبران کنیم . »

هتریک بازدید : 47 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سایت هتریک-جلسه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با کادر فنی برگزار شد.

عکس محمد رویانیان

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز میهمان ویژه قرمزپوشان بود. رویانیان قبل از تمرین امروز جلسه‌ای را با کادر فنی پرسپولیس برگزار کرد. در این جلسه در خصوص آینده پرسپولیس و دیدار مقابل سپاهان طرفین با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

رویانیان هنگام ترک ورزشگاه درفشی‌فر سوار ماشین خود نشد و با خودروی ماهینی ورزشگاه را ترک کرد. وی در بدو ورودش به خودروی ماهینی دستور داد که سریع کمربندها قبل از حرکت بسته شود.

با توجه به مخالفت سازمان لیگ و کمیته داوران با بازی ۳ الی ۴ دقیقه‌ای مهدوی‌کیا در جام حذفی پرسپولیسی‌ها تصمیم گرفتند که از مهدوی‌کیا یک نیمه ۴۵ دقیقه‌ای در صورتی که حواشی‌های پیش آمده تمام نشود، در بازی مقابل سپاهان استفاده کنند.

کریم انصاری‌فرد نیز پس از تمرین امروز به مدت یک ساعت در ورزشگاه درفشی‌فر باقی ماند و تمرینات اختصاصی خود را با برادرزاده ۱۰ ساله‌اش انجام داد.

همچنین در حاشیه تمرین امروز خبر رسید که عموی صالح عکاس پرسپولیس فوت کرده است به همین دلیل بازیکنان و کادر فنی همگی به عکاس باشگاه تسلیت گفتند.

فیلم بازی سپاهان مقابل النصر امارات نیز توسط مدیر رسانه‌ای پرسپولیس امروز تحویل کادر فنی داده شد.

هتریک بازدید : 34 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سایت هتریک-نماینده تام‌الاختیار علی دایی با مسئولان باشگاه راه‌آهن برای تمدید قرارداد به توافقات اولیه رسید.

عکس علی دایی

مسئولان باشگاه راه‌آهن قصد دارند در فصل جدید علی دایی را در سکان هدایت تیم خود نگه دارند از همین رو دیداری را با نماینده تام‌الاختیار علی دایی داشتند و با او به توافقات اولیه رسیدند.

قرار است ظرف ۳ روز آینده قرارداد دایی با باشگاه راه‌آهن رسماً امضا شود.

هتریک بازدید : 42 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

عکس جواد نکونام

سایت هتریک به نقل از فارس کاوه ستوده در مورد علت تمرین نکردن جواد نکونام در تمرین امروز استقلال اظهار داشت: او هیچ مشکل خاصی ندارد، کمی از ناحیه کمر احساس ناراحتی می‌کرد که به علت اینکه این درد تشدید نشود تصمیم گرفتیم در تمرینات گروهی شرکت نکند.

وی در مورد اینکه آیا نکونام در دیدار مقابل العین می‌تواند بازی کند، خاطر نشان کرد: نکونام مشکلی ندارد و می‌تواند در دیدار مقابل العین به میدان برود.

هتریک بازدید : 33 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سایت هتریک-مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: مهدی مهدوی‌کیا باید با عزت و اقتدار در دیدار با سپاهان آخرین بازی رسمی‌اش را انجام دهد و ان‌شاالله جام قهرمانی را هم بالای سر خواهد برد.

عکس محمد رویانیان

محمد رویانیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، افزود: بسیار ناراحتیم و باعث تاسف است در شرایطی که پیش از این سابقه داشته برای خداحافظی یک بازیکن، یک تعویض تشریفاتی انجام شده با درخواست باشگاه پرسپولیس مخالفت می‌شود و حتی این موضوع که ۵ دقیقه بازی نمادین برگزار شود و پس از تعویض بازی رسمی آغاز شود نیز مخالفت می‌کنند. در حالی که ما هنوز درخواستی در این باره نداشته‌ایم، این شیوه رفتار با اسطوره‌ها و ستاره‌ایی که برای فوتبال ملی زحمت کشیده و پرچم ایران را بالا

وی گفت: ما پای مهدوی‌کیا می‌ایستیم و هر حمایتی که لازم باشد، دریغ نمی‌کنیم و به دنبال این هستیم که مهدی مهدوی‌کیا با عزت و اقتدار در بازی با سپاهان، آخرین بازی رسمی‌اش را انجام دهد و ان‌شاالله و به لطف خدا و حمایت هواداران و تلاش کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس قهرمان جام حذفی خواهد شد و مهدوی کیا این جام را بالای سر خواهد برد. در این باره هماهنگی های لازم را با کادر فنی و بازیکن انجام خواهیم داد.

رویانیان در پایان گفت: بازیکنی مثل مهدوی‌کیا شایسته یک خداحافظی باشکوه است. او باید با عزت و اقتدار آخرین بازی رسمی‌اش را انجام دهد و ما حالا که این اتفاقات رقم خورده هر حمایتی که لازم باشد، انجام می‌دهیم. خداحافظی باشکوه مهدوی‌کیا به اندازه یک جام ارزشمند است. او در آخرین بازی رسمی باید با اقتدار به میدان برود و پس از آن نیز ما تمام تلاش خود را برای توافق با هامبورگ و برگزاری یک بازی بیادماندنی انجام خواهیم داد.

مهدوی کیا در بازی با سپاهان از میادین فوتبال خداحافظی رسمی خواهد داشت و برای آخرین بار در یک بازی رسمی پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد و با اقتدار خواهد رفت. این حرفی است که بنده پای آن می‌ایستم و هرگز کوتاه نمی آیم.

هتریک بازدید : 27 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سایت هتریک به نقل از ایسنا گزارش میدهدعلی کریمی و حسین ماهینی پس از رفع مصدومیت و تمرینات بدنسازی، در اختیار کادر فنی قرار گرفتند.

علی کریمی و حسین ماهینی به تمرینات گروهی بازگشتند و در اختیار کادر فنی قرار گرفتند.

پزشک پرسپولیس در خصوص میثم نقی‌زاده گفت: در حال حاضر فیزیوتراپی و دویدن را در دستور کار دارد. کارهای سرعتی را با او شروع نکرده‌ایم چون مشکل او همسترینگ است، احتیاط می‌کنیم.

وی افزود: رضا حقیقی نیز در انجام تست‌ها شرایط خوبی داشت که راضی کننده بود و در زدن ضربات آزاد و شوت از راه دور نیز مشکلی نداشت. وی فردا یا پس فردا به تمرینات تیمی باز می‌گردد. محمد نوری، عادل کلاه‌کج و امیر حسین فشنگچی نیز به دلیل خستگی و اسپاسم‌های کوچک، ترجیح دادیم استراحت کنند و مشکلی برای ادامه تمرینات نخواهند داشت.

هتریک بازدید : 29 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سایت هتریک-مدیر روابط عمومی سازمان لیگ اعلام کرد مدیران باشگاه سپاهان بُردها را به خود نسبت ندهند و توپ ناکامی‌ها را به زمین ما نیندازند.

حجت‌الله بهمنی در مورد اظهارات رسول خوروش سرپرست تیم فوتبال سپاهان مبنی بر اینکه این تیم قربانی برنامه‌ریزی سازمان لیگ شده است گفت: باشگاه سپاهان نباید بُردها را به خود نسبت بدهد و توپ ناکامی‌ها را به زمین سازمان لیگ بیندازد. برنامه مسابقات تیم فوتبال سپاهان دقیقا مشابه برنامه‌ریزی سایر باشگاه‌های لیگ برتر و دو نماینده دیگر ایران در لیگ قهرمانان آسیا بوده و آنها نیز به واسطه حضور در رقابت‌های آسیایی بازی‌های فشرده‌ای را برگزار کردند. بنابراین دور از انصاف است که همه تقصیرها را متوجه سازمان لیگ کنیم.

وی تصریح کرد: جای تاسف است که خوروش می‌گوید از ابتدا هم پیش‌بینی می‌کردیم که چنین برنامه‌ای برایمان طراحی شود. بهتر است ایشان دقت کنند و بدانند که با توجه به بازی‌های تیم ملی و برنامه‌های اعلام شده باید تا ۲۰ اردیبهشت مسابقات جام حذفی و لیگ برتر به پایان می‌رسید. در غیر این صورت باید ادامه این بازی‌ها را به بعد از بازی‌های مقدماتی جام جهانی موکول می‌کردیم که این مسئله عقلانی نبود و همه باشگاه‌های لیگ برتری از انجام چنین برنامه‌ای متضرر می‌شدند. صاحب نظران با شرایط موجود فوتبال تایید می‌کنند که سازمان لیگ جز برنامه فعلی و قاطعیت در اجرای آن چاره‌ دیگری نداشت.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ با اشاره به حرف‌های خوروش در مورد گم شدن نامه شکایت از فرهاد مجیدی گفت: سازمان لیگ شکایت سپاهان را در اختیار کمیته انضباطی قرار داد و این کمیته برای بررسی دقیق پرونده خواستار اطلاعاتی در این زمینه شد که سازمان لیگ اطلاعات خواسته شده را دوباره به کمیته انضباطی ارسال کرد. تصمیم گیری در مورد این شکایت نیز بر عهده کمیته انضباطی است نه سازمان لیگ.

هتریک بازدید : 40 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سایت هتریک-معاون حقوقی باشگاه استقلال با بیان این که پرتاب ترقه در دیدار این تیم برابر الهلال عربستان به این باشگاه ربطی ندارد، گفت: مراجع قضایی و انتظامی از طریق فیلم‌هایی که در اختیار دارند به دنبال شناسایی افراد پرتاب کننده ترقه هستیم.

در خصوص نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه استقلال برای ارایه توضیحات پیرامون مسایل حاشیه‌ای دیدار این تیم برابر الهلال عربستان خاطرنشان کرد: من هنوز نامه AFC را ندیده‌ام و فکر می‌کنم به خاطر تعطیلی آخر هفته این نامه به دستم نرسیده است ولی بعد از این که نامه را بررسی کنیم موضع خود را در این باره به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام می‌کنیم و به مردم نیز اطلاع خواهیم داد.

وی در خصوص این که ارسال نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا قابل پیش‌بینی بود، بیان کرد: با توجه به این که جو سنگینی از سوی طرف عربستانی به وجود آمده بود این کار قابل پیش‌بینی بود. با این حال امید ما این است که محرومیتی برای تیم استقلال در نظر گرفته نشود. موضع ما این است که کسانی که در دیدار با الهلال اقدام به پرتاب ترقه کردند به ما ربطی ندارند چرا که هواداران ما آنقدر فهیم هستند که قطعا برای تخریب استقلال دست به چنین کارهایی نخواهند زد.

معاون حقوقی باشگاه استقلال در خصوص این که AFC در هر صورت به این موضوع توجه می‌کند که دیدار یاد شده در ایران برگزار شده است، توضیح داد: این که پرتاب کننده ترقه ایرانی بوده یا نه هم برای ما جای سوال دارد. ما از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیر این موضوع هستیم و با فیلم‌هایی که در اختیار مسئولان امنیتی قرار گرفته است به دنبال شناسایی افراد پرتاب کننده ترقه هستیم که البته تا این لحظه این تلاش‌ها راه به جایی نبرده است. باید افراد خاطی را شناسایی کرد تا خسارت‌ها علیه باشگاه استقلال اعم از مالی و محرمیت را کاهش داد.

هتریک بازدید : 26 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سایت هتریک-رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالیم که مشکل نوروزی با گل‌محمدی حل شد اما کمیته انضباطی وظیفه قانونی خود را در قبال ایشان با قدرت انجام می‌دهد.

عکس محمود   سالار‌کیا

محمود سالار‌کیااظهار داشت: از اینکه کدورت‌ها و مسائل حاشیه‌ای بین هادی نوروزی و یحیی گل‌محمدی حل شد در آستانه بازی‌های حساس پرسپولیس خیلی خوشحالیم اما این موضوع باعث نمی‌شود تا ما از رای خود صرف‌نظر کنیم. کمیته انضباطی وظیفه قانونی خود را در قبال آقای نوروزی که تخلف کرده آن هم برای دومین بار عمل خواهد کرد.

وی افزود: ما توقع داریم که بدانیم ایشان چرا به کمیته انضباطی معرفی شده و دلیل اصلی معترض بودنش چیست. موضوعی که رسانه‌ای می‌شود و بازیکنی به خود اجازه اعتراض به کادر فنی را می‌دهد باعث تنش و مسائل ناخوشایند و حتی تیم را متزلزل می‌کند که این موضوع را هواداران هرگز نمی‌پسندند.

سالار‌کیا تاکید کرد: اگر مشکل درونی است هرگز نباید به بیرون درز پیدا کند اما حالا که این موضوع رسانه‌ای شده و همه می‌دانند که چه اتفاقی افتاده پس ما بر طبق نظر اولین جلسه کمیته انضباطی فردا بعد از ظهر در خصوص هادی نوروزی تصمیمات لازم را خواهیم گرفت. البته باز هم می‌گوییم خوشحالیم که مشکلات بین گل محمدی و نوروزی حل شد اما این باعث نمی‌شود ما از جلسه خود صرف‌نظر کنیم.

تعداد صفحات : 168

درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 847
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 881
  • بازدید ماه : 1,077
  • بازدید سال : 2,123
  • بازدید کلی : 84,169