loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 47 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

سایت هتریک-در پایان هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، دیدار استقلال و الهلال با ۸۰ هزار و ۳۰۰ نفر همچنان پرتماشاگرترین بازی این فصل لیگ قهرمانان آسیا است.

تراکتورسازان تبریز نیز در بین ۳۲ تیم حاضر در مسابقات همچنان لقب پرتماشاگرترین تیم را یدک می کشند. تراکتورسازی در دو بازی خانگی خود ۱۲۱۱۶۹ تماشاگر داشته که میانگین تماشاگر این تیم در هر بازی خانگی ۶۰۵۸۴ نفر است. البته تراکتورسازی یک بازی دیگر نیز در تبریز پیش روی دارد که با توجه به حذف این تیم انتظار نمی رود آمار تماشاگرانش از این رقم بالاتر رود.

پس از تراکتورسازی، تیم استقلال با میانگین ۴۳۳۲۰ تماشاگر در ۳ بازی خانگی دومین تیم پرتماشاگر لیگ قهرمانان آسیاست. بعد از دو تیم ایرانی، رده های سوم تا ششم جدول پرتماشاگرترین تیم های آسیایی مربوط به چهار تیم چینی است.

 
هتریک بازدید : 25 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

برنامه‌‌های آماده‌سازی و دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با قطر در هفته هشتم از مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی برزیل اعلام شد.

عکس تیم تیم ملی ایران

ملی‌پوشان ایران اردوهای آماده‌سازی خود را از روز ۲۴ اردیبهشت‌ماه به صورت رسمی آغاز می‌کنند و روز سی‌ام اردیبهشت‌ماه برای برگزاری دیدار تدارکاتی با عمان راهی شهر مسقط خواهند شد.

شاگردان کی‌روش روز اول خردادماه در مسقط با تیم ملی عمان بازی خواهند کرد و فردای آن روز به تهران باز می‌گردند.

طبق برنامه‌ریزی کادر فنی تیم‌های ملی، ملی‌پوشان پس از بازگشت به ایران دو سه روز استراحت کرده و روز پنجم اردیبهشت‌ماه برای برگزاری دیدار دوستانه با عراق راهی امارات خواهند شد.

ملی‌پوشان کشورمان روز ششم خردادماه به تهران بازگشته و برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای دیدار با قطر پیگیری خواهند کرد.

مهدی محمدنبی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران ضمن بیان این اخبار گفت: تیم ملی فوتبال ایران ۱۳ خردادماه برای دیدار با قطر راهی شهر دوحه خواهد شد.

دیدار تیم‌های ملی قطر و ایران در هفته هشتم از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل روز سه‌شنبه چهاردهم خردادماه در ورزشگاه السد شهر دوحه قطر برگزار می‌شود.

هتریک بازدید : 28 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي,آپلود موزیک" border="0">

 

سایت هتریک-مرحله ی گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان‌ آسیا با برگزاری 16 دیدار از 8 گروه از هفته پنجم این رقابت‌ها پیگیری شد.

استقلال در روز نخست با برتری ۳ بر ۰ مقابل الریان قطر در ورزشگاه آزادی به همراه تیم العین از گروه چهارم به مرحله حذفی این رقابت ها صعودکرد.

دیگر نماینده ایران سپاهان، با وجود برتری ۲بر ۱ مقابل حریف اماراتی خود از دور رقابت ها حذف شد.

تراکتور هم با شکست ۱ بر۰ مقابل الجزیره مانند سپاهان از دور رقابت ها حذف شد.

در زیر نگاهی می‌اندازیم به نتایج رقم خورده در هفته پنجم رقابت‌ها:

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

هتریک بازدید : 133 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

يحيي گل‌محمدي پس از درخواست برخي از بازيکنان بزرگ تيم و مسئولين باشگاه براي بازگشت مهاجم اخراجي به پرسپوليس، موافقت اوليه خود را با اين موضوع اعلام کرد.

سایت هتریک- با تصميم يحيي گل‌محمدي، هادي نوروزي به دليل مصاحبه عليه کادر فني از تيم فوتبال پرسپوليس کنار گذاشته شد و اجازه حضور در تمرينات گروهي را پيدا نکرد.

به نقل از فارس، از همين رو پس از جلسه کميته انضباطي روز گذشته، مقرر گرديد که شنبه بعد از ظهر پس از تشکيل جلسه دوم کميته انضباطي با حضور گل‌محمدي، تکليف نهايي نوروزي مشخص شود اما با وساطت برخي بازيکنان و اعضاي کادر فني و حتي مسئولين باشگاه، گل‌محمدي موافقت اوليه خود را با بازگشت نوروزي اعلام کرده و قرار است تصميم نهايي را روز شنبه بگيرد.

برخي از بازيکنان پرسپوليس نيز به دليل اظهارات نوروزي که گفته بود من مثل هر بازيکني نيستم که با هر کاري وارد ترکيب اصلي شوم، ناراحت بودند.

تعداد صفحات : 168

درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 1,102
  • بازدید کلی : 83,148