loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 85 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سایت هتریک به نقل از ایسنا گزارش میدهد سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: در آخرین بازی این فصل خود مقابل استقلال با انجام یک بازی تهاجمی و تماشاگرپسند از حیثیت فوتبال گیلان دفاع می‌کنیم.

عکس افشین ناظمی

افشین ناظمی، با اعلام رضایت از عملکرد تیم فوتبال داماش در رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا در ادامه مسابقات نیز بهترین نتیجه‌گیری را داشته باشیم تا دل مردم فوتبال‌دوست گیلان را شاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در رقابت‌های امسال از نظر مالی بسیار تحت فشار بودیم و نتوانستیم انتظارات بازیکنان را به خوبی برآورده کنیم اما با توجه به شناختی که از عابدینی دارم، مطمئنم مشکلات مالی به زودی حل خواهد شد.

سرمربی داماش گیلان افزود: عابدینی برای فصل آینده قصد رفتن از این تیم را ندارد و با تمام تلاش سعی در برطرف کردن مشکلات مالی بازیکنان دارد و قول داده است به زودی این موضوع را حل کند.

ناظمی در پایان گفت: هنوز تصمیمی برای ماندن یا رفتن از تیم داماش نگرفته‌ام و با پایان یافتن بازی‌ها همه چیز مشخص خواهد شد.

هتریک بازدید : 35 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ماجرای خداحافظی مهدوی‌کیا در بازی فینال حذفی، پیچیده شده است

عکس محمد رویانیان

سایت هتریک به نقل از خبر آنلاین گزارش میدهد پارتمان داوری اعلام کرد در این بازی رسمی، امکان خداحافظی او وجود ندارد اما رویانیان به محض شنیدن این خبر، داغ می‌کند. مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید، اگر مهدی مهدوی‌کیا در روز فینال حذفی مقابل سپاهان بازی نکند، پرسپولیس هم به میدان نمی‌رود. او می‌گوید: «به خاطر مهدی از جام هم می‌گذریم.»
*آقای رویانیان، مهدوی‌کیا در فینال جام حذفی برای شما به میدان می‌رود؟
متأسفانه دپارتمان داوری با خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا مخالفت کرده است! من همین جا در خبرورزشی اعلام می‌کنم اگر مهدی مهدوی‌کیا نباشد، ما در فینال حذفی بازی نخواهیم کرد. تا آخر از او حمایت می‌کنیم و پشت مهدی خواهیم بود. مهدوی‌کیا باید در آخرین بازی‌اش برای پرسپولیس مقتدارانه بازی کند و در زمین حضور داشته باشد. این جام تقدیم به مهدی مهدوی‌کیاست. من به همه بچه‌ها هم این را گفته‌ام. گفته‌ام باید پشت مهدی باشند. باید این کار را کنند تا مهدی به یکی از آرزوهایی که دارد، برسد. ما بدون مهدوی‌کیا اصلاً بازی نمی‌کنیم. دپارتمان داوری می‌گوید نمی‌گذاریم مهدوی‌کیا ۵ دقیقه بازی کند و خداحافظی کند. باشد، نگذارند. ما هم از این جام می‌گذریم ولی از مهدی مهدوی‌کیا نمی‌گذریم. گذاشتند مهدی بازی کند که هیچ، نگذاشتند ما هم فینال حذفی اصلاً بازی نمی‌کنیم.

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

هتریک بازدید : 29 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سایت هتریک-مهدی رحمتی می گوید جنگش با کارلوس کروش جنگی نابرابر است. اینکه سرمربی تیم ملی می تواند از او انتقاد کند و این بازیکن اجازه تلافی ندارد.

عکس مهدی رحمتی

مهدی رحمتی که کارلوس کروش او را گلر بازنشسته تیم ملی نامیده و از همه خواسته است پس از این نام دروازه بان استقلال را در کنفرانس های مطبوعاتی از او نپرسند چون مهدی خودش تصمیم به جدایی از تیم ملی گرفته و دیگر در لیست بازیکنان ملی نیست. رحمتی در این باره می گوید:«من مشکلی با آقای کروش نداشتم، همه ملی‌پوشان شاهد هستند کروش چقدر به من اعتقاد و اعتماد داشت و در جلسه فنی در حضور همه می‌گفت بابت دروازه ایران نگرانی ندارد چون بهترین دروازه‌بان آسیا را دارد ولی یک مرتبه همه‌چیز عوض شد.»
او البته می گوید هنوز هم دوست دارد در تیم ملی ایران بازی کند :«من همیشه خودم را سرباز تیم‌ملی دانسته‌ام و در روز اعلام کناره‌گیری موقت هم این حرف را زدم و در سال‌های گذشته در عمل ثابت کرده‌ام و بهترین گواه مربیان و پزشکان تیم‌ملی در همه ادوار بوده‌‌اند.»
اما کروش این قدر دلخور است که بگوید دیگر به گزینه مهدی فکر هم نمی کند و مهدی در این باره می گوید:«ما جدال برابری نداریم، ایشان می‌تواند هرگونه توهینی که دوست دارد انجام بدهد ولی من اگر بخواهم حرفی بزنم متهم خواهم شد و محرومم می‌کنند. من می‌توانم از خودم دفاع کنم اما فعلاً همه چیز را توی خودم می‌ریزم تا برای آقای کروش حاشیه‌ای ایجاد نشود و با تمرکز کامل به امور تیم‌ملی رسیدگی کند. ولی حرف‌های ایشان واقعاً به دور از انصاف است و اجازه بدهید چند ساعتی فکر کنم و سپس صحبت کنم، اما خود ایشان می‌داند بنده با چه وضعیتی و مصدومیت‌هایی و بدون توقع پاداشی، مرخصی، سفر تفریحی و... با جان و دل برای تیم کشورم بازی کردم.»

البته رحمتی قبل از پایان سال ۹۱ مصاحبه ای تند علیه کارلوس کروش داشت که شرایط بازگشت او به تیم ملی را پیچیده تر کرد.

هتریک بازدید : 34 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سایت هتریک-باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به فرماندهی انتظامی استان اصفهان خواستار برخورد جدی با عوامل آتش زدن دفتر نمایندگی خود در این شهر شدند.

روز جمعه در اقدامی عجیب تعدادی از افراد ناشناس در اصفهان دفتر نمایندگی باشگاه پرسپولیس را به آتش کشیدند. این موضوع ناراحتی مسئولان باشگاه پرسپولیس را در پی داشت که در نهایت به درخواست رویانیان مسئولان باشگاه امروز نامه‌ رسمی به فرماندهی استان اصفهان نوشتند.

در این نامه آمده است: از فرماندهی محترم اصفهان تقاضا داریم موضوع آتش زدن دفتر نمایندگی در اصفهان را به صورتی جدی برای شناسایی عواملی که قصد برهم زدن آرامش را دارند پیگیری های لازم صورت گیرد. مطمئنا این افراد سودجو با عنوان اراذل باید شامل برخورد جدی شوند. چون می‌خواهند بین ما و باشگاه محترم سپاهان که وجهه و ارزش این مردم و باشگاه بالا است را دچار مشکل کنند. اصفهان و مردمانش مهد تمدن اسلام هستند و به هیچ عنوان نباید خدشه‌ای درباره این موضوع و این اتفاق‌ها بین باشگاه پرسپولیس و تیم خوب سپاهان و هواداران خونگرمش ایجاد شود.ما اکنون نیروی قوی و استوار می‌خواهیم تا با تلاش و کوشش افراد خاطی را شناسایی و سپس طبق قانون با آنها برخورد شود.

هتریک بازدید : 33 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
سایت هتریک به نقل از فارس گزارش میدهد

مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: مسئولان یک ریال به باشگاه ما کمک نکردند اما در آستانه انتخابات همه ملوانی می‌شوند.

عکس صادق درودگر

صادق درودگر، در مورد دیدار با پرسپولیس در روز دوشنبه گفت: این بازی هم مثل همه بازی‌هاست، بازیکنان ما هم برای دفاع از ملوان تلاش می‌‌کنند تا از اعتبار این تیم دفاع کنند، در نتیجه نگرفتن این فصل ملوان دلایلی وجود داشت که اکنون وقت بازگو کردن آن نیست اما اشتباهات گذشته می‌تواند چراغ راه آینده باشد و باید از این اشتباهات درس بگیریم.

وی ادامه داد: در همه ابعاد و همه نفرات باشگاه ملوان اشتباهاتی داشت، کمترین اشتباهات متوجه هواداران و بازیکنان تیم است، البته گاهی اشتباهات فردی بازیکنی را داشتیم ولی در مجموع آنها برای موفقیت تیم سنگ تمام گذاشتند، تمرینات تیم ما از سوم فروردین آغاز شد بدون آنکه به بازیکنان پولی که قول داده بودیم بدهیم و فقط به آنها وعده دادیم و در موعد مقرر پولی به آنها پرداخت نشد، با این حال بازیکنان ملوان آنقدر با معرفت بودند که مثل برخی از بازیکنان تیم‌های دیگر تحصن و شورش نکنند و بیانیه‌ ندهند. آنها نشان دادند که برای تیم مردم شهرشان و قداست ملوان احترام قائل هستند.

درودگر تصریح کرد: بیشترین تقصیر را هم من به عنوان مدیر عامل و حسین هدایتی به عنوان مالک باشگاه، کادر فنی و مسئولان محلی داشتیم. یکی از ایرادهای من این بود که به اندازه کافی برش نداشتم و گاهی برای آرامش تیم بیش از حد مماشات و سعی کردم مشکلات عیان نشود و در جوی صمیمانه و دوستانه و غیر رسانه ای مشکلات حل شود، گاهی در برخی از موارد مشورت‌هایی گرفتم که این مشورت‌ها من را به راه درست هدایت نکرد و بیشتر لطمه خوردم. حضور در ملوان حتی به اعتبار و آبرویم هم لطمه زد، زیرا من می‌خواستم ملوان آسیایی شود و پتانسیل این کار را هم داشت و این قول را هم به هواداران دادیم ولی آنها را مایوس کردیم، متاسفانه همه عوامل که باید تیم را کمک می‌کردند تنهایمان گذاشتند و در نهایت خوب نتیجه نگرفتیم.

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

هتریک بازدید : 28 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سایت هتریک به نقل از ایسنا گزارش میدهد سرمربی تیم فوتبال راه آهن معتقد است سیستم فوتبال ایران تغییر کرده و ملی پوشان هجومی کار نمی‌کنند.

عکس علی دایی

علی دایی با بیان این مطلب که احتمال زیادی دارد تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در گروهش سوم شود، به رابطه خود با رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: همیشه سعی کرده‌ام که در فوتبالم رابطه‌ای با احترام با رسانه‌ها داشته باشم. البته باید قبول کنیم که با بالا رفتن سنم نگاهم به زندگی نیز عوض شده است. آن اتفاقی هم که برایم افتاد درس بزرگی بود که باعث شد جور دیگری به زندگی نگاه کنم.

وی ادامه داد: ۱۰ سال قبل تجربه‌ام کمتر بود و انکار نمی‌کنم که رفتار تندی داشتم، اما همیشه ادعا کرده‌ام که همیشه مانند امروز به کسی بی احترامی نمی‌کنم. البته مطمئن باشید ورود دخترم به زندگی نیز در با تجربه شدن من و تغییر نگاه به زندگی تاثیرگذار بود.

بهترین گلزن بازی‌های ملی دنیا که در برنامه "ورزش از نگاه دو" صحبت می‌کرد درباره ناکامی تیم ملی فوتبال در گلزنی، تصریح کرد: در آن زمان که به عنوان ملی‌پوش به ایران خدمت می‌کردم، برخی دوستان خبرنگار لطف زیادی به من داشتند و اصرار می‌کردند که از فوتبال بروم. البته آنها بیش از اندازه لطف داشتند. اما امروز می بینیم که بازیکنانی با سن و سال بالاتر از من همچنان در تیم ملی حضور دارند.

وی افزود: در آن زمان سیستم‌ بازی ما به گونه‌ای بود که بیش از تاکید بر دفاع، هجومی کار می‌کردیم. بازیکنان پیرامونی نیز به گونه‌ای بودند که در گلزنی موفق می‌شدیم. امروز نیز فورواردهای خوبی داریم که قدر خودشان را نمی‌دانند. بزرگ‌ترین مشکل ما کار نکردن در رده پایه و باشگاه است. زمانی که ما در تیم ملی بودیم، تنها علی دایی گل نمی‌زد، بازیکنی چون کریم باقری به عنوان هافبک گلزنی می‌کرد و در بین سه هافبک گلزن جهان قرار می‌گرفت.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال با بیان این مطلب که سیستم‌ فوتبال ایران تغییر کرده است؟ گفت: سیستم‌ فوتبال ایران نسبت به گذشته عوض شده است. هم اکنون در اکثر بازی‌ها می‌بینیم که ملی‌پوشان یا گل نمی‌زنند یا حداکثر دو گل می‌زنند که این نشان می‌دهد مربی ما کمی محتاط است. البته این تفکر سرمربی محترم تیم ملی است. اما تمام این نتایج نشان می‌دهد که ما در گلزنی مشکل داریم و نمی‌توانیم به راحتی دروازه‌ حریفان را باز کنیم.

وی ادامه داد: نکته دیگر این جاست که گل زدن تنها وظیفه فوروارد نیست. اگر علی دایی گل می‌زد، به این معنی بود که کل تیم فعال بود و تلاش می‌کرد. همیشه یک تیم است که موفق می‌شود، هم اکنون در برخی از مسابقه‌های تیم ملی شاهد هستیم که یک فوروارد سرزن در ترکیب وجود ندارد، اما بازیکنان پشت سر هم سانتر می‌کنند که این یک ایراد برای فوتبال ما محسوب می‌شود.

دایی در پاسخ به این سوال که مشکل فوتبال ایران چیست؟ بیان کرد: عدم استقلال اصلی‌ترین مشکل فوتبال ایران است. فوتبالی که باشگاه‌هایش از دولت ارتزاق می‌کنند تا زمانی که استقلال به دست نیاورند، مشکلش حل نمی‌شود. زمانی که خودم در ...

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

هتریک بازدید : 29 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سایت هتریک به نقل از باشگاه خبرنگاران گزارش میدهدمدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: دایی فردی لوتی است، برای پرداخت بدهی هایمان از او پول قرض خواهیم کرد.

عکس محمد رویانیان

محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران افزود: اگر رای کمیته انضباطی این است که ما به علی دایی پول بدهیم ما اصلا پول نداریم ولی دایی فردی لوتی ولارج است به ما پول بدهد تا بدهی کاریمان را بپردازیم.

وی در مورد به رسمیت نشناختن نام پرسپولیس گفت: پرسپولیس و پیروزی هر دو نامی است که برای باشگاه بزرگ و مردمی پرسپولیس است این مسائل برای ما فرقی نمی کند.

رویانیان در مورد خریداری مجموعه ورزشی درفشی فر از سوی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: برای رسیدن به هدف خصوصی سازی مجموعه درفشی فر باید برای باشگاه خریداری شود ولی گران شدن این مجموعه نیز لطف دولت است.

وی در مورد ناراحتی خوردبین از جشن تقدیر از ۱۲ پیشکسوت دهه ۵۰ پرسپولیس تاکید کرد: خوردبین در بین این ۱۲ پیشکسوت حضور داشت اگر وی از چیزی ناراحت شده مهم نیست چون او همیشه ناراحت است .

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت طلب وینگادا اظهار داشت: بخش اول پول وینگادا خیلی وقت است که پرداخت شده بود و امروز نیز تمام طلب این مربی به وی پرداخت شد.

رویانیان در مورد بازی خداحافظی برای مهدی مهدوی کیا گفت: مسئولان باید کار پسندیده باشگاه پرسپولیس را به عنوان یک کار فرهنگی، ارزش قائل شوند ولی هر طور شده سعی داریم با برنامه ریزی طبق قانون FIFA و AFC بازی خداحافظی را انجام دهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بازی فینال جام حذفی بازی خداحافظی مهدوی کیا خواهد بود از این رو باشگاه پرسپولیس برای تقدیر از این بازیکن بزرگ طرح های زیادی خواهد داشت.

هتریک بازدید : 42 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سایت هتریک به نقل از مهر گزارش میدهدسرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه کارلوس کی روش اگر جای من بود درخواست می‌کرد بازیکنان در مسابقات مهم مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در اختیار باشگاه قرار بگیرند، گفت: موفقیت تیم ملی مهم است اما با کی‌روش در خصوص بازیکنان استقلال صحبت می‌کنم.

عکس امیر قلعه‌نوعی

امیر قلعه‌نویی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما یک سری مشکلات، فراز و نشیب‌های مالی، دغدغه‌های دیگر و فشارهایی از روی سکوها که بعضی‌ از آنها برنامه‌ریزی شده بود را در این فصل تجربه کردیم.

وی اضافه کرد: با تمام این تفاسیر خوشبختانه با لطف خدا و ائمه اطهار در گروه مرگ نتیجه بدی نگرفتیم و از این گروه صعود کردیم.

هرچند شما می‌دانید بازیکنان شماره ۹ و ۱۰ الریان که حذف شد با هزینه ۲۰ میلیون یورویی جذب شده بودند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه با همدلی بازیکنان به یک‌سری از اهداف ترسیم شده رسیده و به فاز نخست برنامه‌ریزی‌اش نزدیک می‌شود، ادامه داد: در این مدت یک سری از بازیکنان‌مان فرصت بازی به دست نیاوردند و ممکن است برابر العین از آنها استفاده کنیم.

وی افزود: بازی با فولاد در لیگ برای ما بسیار مهم است اما سرگروهی در لیگ قهرمانان هم بسیار اهمیت دارد. فکر اولیه ما این است که در این بازی به بازیکنان جانشین فرصت بدهیم و امیدوارم آنها از این فرصت استفاده کنند. اما طی این دو روز نشست‌هایی با کادر فنی و آقای پورحیدری که بزرگ مجموعه هستند، خواهیم داشت و تصمیم گیری نهایی را انجام خواهیم داد.

قلعه‌نویی با بیان اینکه به احتمال زیاد مقابل العین به دو سه مهره اصلی خود استراحت می‌دهد تا از آنها برابر فولاد استفاده کند، یادآور شد: پیروزی برابر الریان بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی در شرایط بسیار مناسبی قرار داده و در این وضعیت برای کسب نتیجه دلخواه به امارات می‌رویم.

وی در پاسخ به سوال مجری برنامه صبح و ورزش در خصوص اینکه همیشه تیم‌های شما در آخر فصل آمادگی بیشتری دارند و آیا این مساله می‌تواند به شما کمک کند در مرحله حذفی هم موفق ظاهر شوید؟، تاکید کرد: اگر شما به وضعیت گروه B نگاه کنید، متوجه می‌شوید هر ۴ تیم شانس صعود دارند.

سرمربی استقلال در این خصوص اضافه کرد: طبیعتاً اگر با تیم‌های اماراتی و قطری در این مرحله روبرو شویم، برایمان بهتر است. به هر حال ما استقلال هستیم و به فکر موفقیت در این دیدار. قطعاً بازی آخر این گروه را آنالیز خواهیم کرد و با آمادگی کامل در مرحله حذفی (یک هشتم نهایی) به میدان می‌رویم.

وی در خصوص اظهارات کارلوس کی‌روش در خصوص اهمیت اردوهای تیم ملی و حضور استقلالی‌ها در فاز نخست این اردوها در حالی‌که استقلال در آن مقطع باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود، تصریح کرد: اولاً همیشه باید قانونمند باشیم اما همه اولویت ما این است که ایران همیشه سرفراز، بزرگ و موفق باشد.

قلعه‌نویی با اشاره به اینکه صحبتش‌های کی‌روش را نخوانده است، افزود: حتماً با کی‌روش در این خصوص صحبت خواهم کرد. آن چه مهم است اولویت‌بندی ما به خاطر اهمیت مسابقات است. آقای کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است که با تیم‌های ملی بزرگ کار کرده و برای باشگاه‌هایی همچون منچستر و رئال برنامه‌ریزی کرده است اما باید اولویت‌ها را هم در نظر گرفت.

وی افزود: ایشان اگر جای من بود، درخواست می‌کرد بازیکنان در مسابقات مهم مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در اختیار باشگاه قرار بگیرند اما همان طور که گفتم بحث ملی هم مهم است ولی باید اولویت‌ها را در نظر گرفت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: اگر نیاز باشد از طریق امید نمازی با کارلوس کی‌روش ارتباط بر قرار خواهیم کرد و در خصوص این دیدارهای مهم با همدیگر بحث و تبادل نظر خواهیم داشت.

هتریک بازدید : 38 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سایت هتریک - به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار فینال جام حذفی بین تیم ‌ای پرسپولیس و سپاهان روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت، ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

-جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در خصوص هادی نورورزی که قرار بود امروز در دفتر این باشگاه برگزار شود، بدون نوروزی برگزار شد.

این جلسه امروز در باشگاه پرسپولیس درحالی انجام پذیرفت که نه تنها هادی نوروزی در جلسه حضور نداشت بلکه سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس و یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان نیز در این جلسه حضور نداشتند و جلسه تنها به صورتجلسه اعضای کمیته انضباطی ختم شد.

-

باشگاه پیکان تهران قرارداد با بازیکن برزیلی خود ژوسلی فریرا را فسخ کرد.

تیم فوتبال پیکان در لیگ برتر فوتبال ایران شرایط خوبی ندارد و آنها با قرار گرفتن در رده ۱۶ جدول در صورت ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر یکی از تیم‌هایی هستند که سال بعد به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد.

این فسخ قرارداد به صورت توافقی بین دو طرف انجام شده است.

تعداد صفحات : 168

درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 1,348
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,382
  • بازدید ماه : 1,578
  • بازدید سال : 2,624
  • بازدید کلی : 84,670