loading...
خبرگزاری ورزشی هتریک
هتریک بازدید : 30 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

 

 کاسیاس از حضور در تیم ملی اسپانیا بسیار خوشحال است.

ایکر کاسیاس در مصاحبه با سایت فیفا در مورد نیمکت نشینی در مادرید گفت: "گریه می کردم و نمی توانستم درست بخوابم؛ واقعا شب های بد بسیاری را پشت سر گذاشتم، من تا همیشه یک مادریستا هستم اما باشگاه بسیار مهم تر از من است."

وی در مورد حضور در تیم ملی و دوباره بازی کردن گفت: "من بسیار خوشحالم، گاهی اوقات مواردی در زندگی پیش می آید که شما آن را دوست ندارید، برای من نیز ابدا آسان نبود، اما حالا احساس خیلی خوبی دارم."

وی افزود: "در دوران مصدومیتم افراد زیادی به من کمک کردند، من در وضعیتی بودم که هرگز تجربه اش نکرده بودم. اما همیشه مورد احترام بقیه بودم. طبیعی است که شما بعد از مصدومیت نمی توانید به سرعت بازی کنید و آن زمان نیز کادر فنی تصمیم گرفت که بازی نکنم و از من خواستند که سخت تمرین کنم و صبور باشم."

ایکر در پایان اظهار داشت که می خواهد در مادرید بازنشسته شود: "دوست دارم در رئال مادرید بازنشسته شوم. اما قصد ندارم در صورتی که برای تیم یا سرمربی مشکلی ایجاد شود به چیزی اصرار کنم. اگر مربی یا باشگاه من را نخواهد، به تصمیمشان احترام می گذارم. اما هدف من بازنشستگی به همراه رئال مادرید است. چرا که این باشگاه همه چیز به من داه است، از جمله امکان حضور در تیم ملی."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت هتریک نیوز تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال جهان برای دوستداران این ورزش محبوب، تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا از قالب جدید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1507
  • کل نظرات : 103
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 269
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 303
  • بازدید ماه : 499
  • بازدید سال : 1,545
  • بازدید کلی : 83,591